تراختور
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

فردين عابديني:با انجام تمرينات خوب به آمادگي كامل رسيده ام


فردين عابديني از بازيكنان بومي تبريز كه در پست هافبك راست در خدمت تيم مي باشد، اين بازيكن كه ملقب به دني آلوز است در فصل گذشته با بد شانسي روبرو شد و در هفته هفتم در بازي با نفت تهران دچار پارگي رباط شد در حاليكه در شش بازي قبل بسيار خوش درخشيده و توانسته بود حتي يك گل براي سرخپوشان تبريزي بثمر برساند.
خبرنگار باشگاه گفتگويي را با اين بازيكن بومي تيم انجام داده كه باهم مي خوانيم.
عابديني در مورد آمادگي خود گفت:پارسال من تمرينات خود را با جديت هر چه تمامتر انجام مي دادم و تا هفته ششم با تمام قوا و انگيزه در بازيها،بازي مي كردم اما متاسفانه در بازي با نفت تهران دچار پارگي رباط شدم و ازميدان بازي دور ماندم اما الحمدالله الان كاملا بهبود يافته ام و با انجام تمرينات خوب به آمادگي كامل رسيده ام و در صلاحديد كادر فني مي توانم بازي كنم.
وي در مورد بازي با پيكان گفت:با توجه به اينكه همه بچه ها خوب تمرين كرده اند و تمرينات شادابي داشته اند،انتظار مي رود كه در اين بازي تراختور سه امتياز بازي را از آن خود كنند.
وي در ادامه افزود:هواداران تيم ، هميشه از ما حمايت مي كنند و انتطار داريم كه در اين ماه پرفضيلت، ما را دعا كنند و در ورزشگاه ، ما را همچون گذشته تشويق كنند تا با روحيه مضاعفي بازيهاي خود را انجام دهيم.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس